automatisch opstarten programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

bum

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2003
Berichten
37
het lukt niet om programma's automatisch te laten opstarten vanuit de map opstarten in het startmenu (bij het opstarten van de pc) -> foutmelding/geluid "ping"
handmatig de snelkoppeling selecteren werkt wel, programma start gewoon op

ook bij bijzondere toetsen op (trust silverline easyscroll) doet de probleem zich voor....toetsen gekoppeld aan programma;s geven dezelfde "ping" vreemd is wel dat koppeling naar internet explorer en e-mail wel gewoon werken (windows koppelingen werken dus wel)

over het algeem lukt het (dus) niet om vanuit andere programma of acties nieuwe programma';s op te roepen.. resulteert in de inmiddels zeer irritante "ping"

let wel handmatig de programma;s selcteren werkt wel

nb ik heb wel wat services aan en uit gezet..
 
Zijn dat nog speciale programma's?

Groetjes,
Bennie
 
het betreffen standaard office programma's

het programma in het startmenu is een snelkoppeling om direct internet op te starten
 
tja nog steeds een probleem he...

hebben jullie wellicht meer info nodig?
 
Hoe luidt de foutmelding?

Groetjes,
Bennie
 
foutmelding is er niet, alleen een ping geluid
de programma's starten gewon weg niet op
 
Wat is bij jouw de volledige padnaam van de map opstarten? (Zie Verkenner).

Groetjes,
Bennie
 
is verschillend zie ik..hmm

heb in geen enkele map een compleet startmenu dwz geen enkele map met het startmenu bevat het startmenu waar ik naar kijk, bij allen ontbreekt wel wat

heb zelf ook nog even zitten nadenken, en ik bedacht we dat ik ook wat tweak software heb gebruikt waaronder magictweak waarmee het mogelijk is om de volgende setting
do not save settings bij afsluiten ...daar zit waarschijnlijk ook een deel van de problematiek

daarnaast heb ik het eigenlijk ook opgegeven.

daar ook mijn toetsenbord niet werkt..speciale toetsen die office opstarten..werkt ook niet
zelfde ping geluid
 
Dat je geen enkele map hebt met een compleet startmenu, is normaal. Het gaat om het profiel waarmee jij de PC opstart. Binnen dat profiel moeten die snelkoppelingen staan.

Wat je toetsenbord betreft: installeer opnieuw de drivers daarvoor.

Groetjes,
Bennie
 
Welke toetsenbord heb je? (Merk & type).

Groetjes,
Bennie
 
Op de site van Trust vond ik het volgende:

Vraag:

Function keys do not work.

Antwoord:
Office mode is activated. Yellow indicator under space bar is activated. Press office key on top left side to use function keys as standard again.

Zit er ook aparte software bij voor je knoppen? Klik op "toetsenbord" in het configuratiescherm en kijk bij "key-settings" ofzo.

Groetjes,
Bennie
 
bedankt voor de moeite

maar dat is het allemaal niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan