Automatisch Opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

JamesBlond

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2009
Hallo beste helpmij gebruikers.

Ik had een vraagje

Ik wilde graag mijn computer op een bepaald tijdstip op laten starten, en als hij dat heeft gedaan het juiste acount kiezen en daarna een speciaal programma openen. Dat voor me het programma invoert op Start duwt en daarna mijn gegevens invoert zodat ik niks meer hoef te doen...

Ik heb al in de bios liggen knutselen en heb er voor gezorgt dat mijn pc elke ochtend al opstart maar nu de rest nog...

Na een midagje googlen heb ik het nog niet kunnen vinden dus kom ik uiteindelijk hierheen om jullie raad te vragen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Ik heb een Microsoft Windows XP
Home Edition
Versie 2002
Service pack 3

(gewoon gekopieerd uit de computer eigenschappen)

Nou als ik het goed begrijp wil je een programma automatish laten opstarten.
Dit doe je door naar start te gaan en dan alle programma's en dat het mapje opstarten zie je te staan als het goed is.
Als je daar een snelkoppeling naartoe plakt van jou programma dan start hij hem automatish op bij het opstarten.
en nu zie ik dat ik het over vista heb ik geloof dat het ook bij XP staat bij je programmas van het start menu

klopt ik had het al gevonden..
Maar nu moet ik er nog voor zorgen dat het in dat programmatje op een knop duwt

En daarna mijn gegevens invoert en op enter duwt....

Maar het probleem is denk ik dat het helemaal in het begin hij een acount moet kiezen hoe kan ik instellen dat ie dat dan doet?

Phoe dat gaat net iets boven mijn niveau:o.
Maar wat is het voor programma dan misschien weet ik dan iets meer... Want met dat account dat het zich automatish moet opstarten weet ik misschien nog wel

nou dat is een bot voor een spel dat ik speel...

Dat programma is niet belangrijk het gaat meer om hoe ik het voor elkaar krijg om het acount te kiezen

Daarna moet hij dus opstarten, heb het programma ertussen staan dus die start meteen op..

Daarna Start Client (in hetprogramma dat opstart) te klikken vervolgens gegevens invoeren (ID/PW) en enter duwen...

Dan zou het geweldig zijn :P

Ik hoop dat het gaat lukken!

Sorry maar dat zou ik echt niet weten...
Zo ver ben ik nog niet in de pc's:rolleyes:

Tiens, in mijn VM omgeving moet ik niet aanloggen bij XP:rolleyes: Vermoedelijk omdat ik daar geen accounts heb aangemaakt:cool: Indien XP geen tweede account heeft start hij vermoedelijk direct door.

klopt maar ik heb er 3 en dat is het probleem :P

Maar verder heb k iets gehoort over Auto-it maar dat is een gruwlijk lastig programma en snap er niks van :P

Misschien iemand die mij ermee kan verder helpen, want blijkbaar kan het met dat programma wel

Laatst bewerkt:
installeer een tweede XP in dual boot en gebruik deze ervoor :cool: je loopt dan ook geen risico met bedenkelijke software die alle deuren van je PC openzet:rolleyes:

Kun je me ook uitleggen hoe ik dat moet doen?

Ben niet zo heel goed met computers :confused:

Om te beginnen heb je twee partities nodig of twee harde schijven. Heb je slechts één schijf en staat die zo goed als vol, dan kan je er best een tweede schijf bijsteken. Er bestaan tal van progjes om je partitie te splitten, maar lees aandachtig de handleiding want voor je het weet ben je alles kwijt:shocked:

Van zodra je twee partities of harde schijven hebt steek je je XP DVD (geen OEM versie) in je DVD speler en start je je PC op. Volg de aanwijzingen en installeer XP in de nieuwe partitie/schijf, let goed op dat je de juiste partitie/schijf kiest, je zal deze moeten formateren als je een foutje maakt ben je alles kwijt:shocked:... Nadien zal je de keuze hebben welke XP je wenst te starten, zet je game XP als eerste en maak zeker geen accounts aan. en klaar is kees.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan