Hallo allemaal,
Momenteel zit ik met een probleem waar ik zelf niet uit kom. Ik heb een lijst met pallets welke we moeten vervoeren per route.
Nu zou ik graag deze lijst, d.m.v. een macro een overzichtelijke lijst willen maken waar:
Om het allemaal duidelijker te maken heb ik een soort gelijk bestand toegevoegd wat we gebruiken.
Nadat de macro is uitgevoerd moeten we zelf nog rijen kunnen knippen en toevoegen aan een andere route. Als een bepaalde route meer dan 33 europallets bevat. Zo wordt dus 1 klant door meerdere chauffeur bevoorraad.
(De reden hiervoor is dat het maximaal te vervoeren aantal europallets 33 is.)
Mocht je nog extra informatie nodig hebben dan hoor ik het graag.
gr brem.
Momenteel zit ik met een probleem waar ik zelf niet uit kom. Ik heb een lijst met pallets welke we moeten vervoeren per route.
Nu zou ik graag deze lijst, d.m.v. een macro een overzichtelijke lijst willen maken waar:
- per afleveradres aantal pallets op staan met de goederensoort.
- per afleveradres aantal pallets met diverse goederen bij elkaar op wordt geteld.
- witregel tussen verschillende afleveradressen.
Om het allemaal duidelijker te maken heb ik een soort gelijk bestand toegevoegd wat we gebruiken.
Nadat de macro is uitgevoerd moeten we zelf nog rijen kunnen knippen en toevoegen aan een andere route. Als een bepaalde route meer dan 33 europallets bevat. Zo wordt dus 1 klant door meerdere chauffeur bevoorraad.
(De reden hiervoor is dat het maximaal te vervoeren aantal europallets 33 is.)
Mocht je nog extra informatie nodig hebben dan hoor ik het graag.
gr brem.
Bijlagen
Laatst bewerkt: