• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch regels bijwerken in de juiste sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabrinahorst

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Hoi

Wat ik heb is een actielijst waarin in kolom B de module staat waar de betreffende rij op van toepassing is:

1 Verkoop Actie
2 Verkoop Actie
3 Inkoop Actie
4 Inkoop Actie
5 Inkoop Actie
6 Voorraad Actie

Nou wil ik naast de verzamelsheet voor alle modules ook graag per module een sheet hebben tbv overzichtelijkheid.
Dus een werkblad Alles, Verkoop, Inkoop, Voorraad.

Om niet alles dubbel te hoeven bijwerken wil ik graag de verzamelsheet bijwerken en dat excel de regels dan automatisch bijwerkt op de juiste sheet.

Is dit mogelijk ?

Bijlagen

Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met VBA, maar daar binnen is het zeker te doen.

Ik zou precies wel voor een iets andere opzet gaan, ik zou met een knop werken, en telkens je daarop drukt wordt heel de verzamelsheet opgesplitst in verschillende tabs. Controleren op bijwerken is zeker niet onmogelijk maar is toch omslachtiger.

Dus binnen VBA, uwe autofilter telkens op een andere waarde zetten, en dan de zichtbare cellen copieren naar het desbetreffende tabblad.

VBA ken ik niet

Ik ken geen VBA programmering.

Als u een stukje voorbeeldscript hebt dan kom ik er misschien wel uit.

Dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan