Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Vandaar alle ontwijkende antwoorden! In welke module mag iemand het vinden?
Ah gevonden:
Module 97.
Bekijk deze variant maar eens. De macro activeer je door op het figuurtje in cel A1 te klikken.
Nee dit werkt lekker een extra knop en beperkt tot maar 65.536 rijen.
Met de rest van je verhaal ben ik het met je eens. Los van het bereik staat in mijn code ook een bewust gemaakte afwijkende sortering maar dat had je blijkbaar gemist![]()
Een bewust foutje? inderdaad niet op gecontroleerd.
Wat me overigens opvalt dat onze aanvrager niet meer heeft gereageerd :shocked: Zou hij het wel allemaal bestuderen en bevatten ?

Hoi Anton44,
Ik zit even bij deze vraag te kijken en hoe het werkt met die macro.
Ik heb nml zelf ook wat macro's geschreven, maar waar ik tegen aan loop is dat de knoppen die ik ervoor heb niet vast staan.
Of te wel ze verschuiven soms nog wel eens in een cel of van grote (ondanks dat ik grote heb vastgezet).
Dus nu vroeg ik me af hoe heb jij die knop van "sorteren" vastgezet in de 1e cel?
Bekijk bijlage 212979
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.