Automatisch starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulburuma

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Ik heb een vraag, is het mogelijk om een bepaald programma automatisch te starten zodra je de computer aandoet?

Grtz Ptje.nl

Ja dat is mogelijk. Over welk programma gaat het? Je kunt het bijvoorbeeld een snelkoppeling bij Start->alle programma's->opstarten zetten.

het gaat om het programma winsoft winback (een simpel backup programmatje) Zijn er trouwens nog betere gratis programmas voor backuppen?

Grtz Ptje.nl

Geplaatst door paulburuma
het gaat om het programma winsoft winback (een simpel backup programmatje) Zijn er trouwens nog betere gratis programmas voor backuppen?

Grtz Ptje.nl

je wilt toch niet elke keer als je opstart een backup maken?
zo ja, wat voor nut heeft dat?

nee dat niet maar ik wil dagelijks een backup maken, en dat kan wel automatisch met dat programmatje, maar je kunt m niet echt op de achtergrond laten draaien omdat hij alleen geminimaliseerd kan worden. En als ik de computer een keer opnieuw opgestart heb is het wel makkelijk als het backupprogramma ook opstart zodat ik het niet vergeet

GRtz Ptje.nl

valt wel wat mee en ik wil alleen de belangrijke documenten opslaan en ja die schijven van tegenwoordig zijn al bijna niet meer vol te krijgen :)

Grtz Ptje.nl

je zet er best niet teveel in want anders gaat het booten erg lang duren ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan