automatisch status bijhouden afspraken

Status
Niet open voor verdere reacties.

cndejager

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2013
Ik ben opzoek naar een methode om makkelijk bij te houden of iedereen heeft geaccepteerd. Nu schrijf ik een lijstje met de afspraken die ik moet controleren. Ik wil een automatisch lijstje van afspraken waarbij nog niet iedereen heeft gereageerd en of iemand heeft geweigerd. Ook moet ik daar handmatig afspraken vanaf kunnen halen omdat de weigering er bv niet toe doet.

Dit kan met macro's, maar de oplossing is erg afhankelijk van de gebruikte outlook versie, de gebruikte agenda's en hoe bepaald moet worden welke afspraken bekeken moeten worden.

Iets in deze richting is (in nieuwere outlook versies) wel mogelijk, maar het wordt erg moeilijk om dat exact te bouwen zodat het het precies gebruikt kan worden zoals je vraagt.

Dat is misschien wat ingewikkeld... zou ik niet met een regel ofzo een lijstje kunnen generen van ALLE afspraken die ik maak (in welke agenda dan ook) en die ik zelf kan verwijderen uit de lijst. Daar zou ik al geholpen mee zijn

Je kunt een nieuwe folder aanmaken en automatisch een copy hier laten zetten elke keer als je een uitnodiging stuurt, maar dat is volgens mij alles wat standaard mogelijk is in outlook

dat doe ik nu, niet heel handig want hij bewaard een kopie van wat ik stuur en niet echt een kopie van de afspraak (ik mis dus functionaliteiten zoals status opvragen)

als iemand daar nog een truc op weet, dan ben ik gelukkig, want dan kan ik meteen kijken wie er allemaal gereageerd hebben. Nu open ik het kopie, kijken wanneer afspraak is. agenda openen, afspraak opzoeken, status bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan