automatisch statusbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenio

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2003
Misschien een domme vraag, maar hoe krijg ik, bij elke opnieuw geopend ventster, automatisch een statusbalk. Op dit moment gebeurt dit alleen maar bij de 1 geopende. Bij elke volgend venster moet ik handmatig, via beel --> statusbalk aanvinken dat ik een statusbalk wil.
wie kan mij helpen??
alvast bedankt..
groeten Koen

Je kunt het volgende proberen:

Open één scherm van IE (voor de rest alles sluiten). Zet dan de statusbalk aan. Als het goed is krijg je nu bij elk nieuw scherm de statusbalk.

Toch niet

De melding van de steeds weer afwezige statusbalk komt herhaaldelijk terug in dit forum.

De oplossing van beeld (of view) en dan statusbalk (of statusbar) aanklikken, werkt bij mij in ieder geval niet.

Steeds weer raak ik de statusbalk kwijt en moet ik deze handmatig instellen.

Ik krijg de indruk dat bepaalde websites de statusbalk uitzetten, maar dan is maar een idee.

Hoe kan dit afdoende opgelost worden?

Sluit Internet Explorer af, open Windows Verkenner , en kijk of daar een statusbalk in het venster zit.

Zo niet, vink die aan in 'Beeld', en ga vervolgens naar Mapopties > Beeld, en klik op 'alle mappen er laten uitzien zoals de huidige map'.

Druk vervolgens de Ctrl knop in, en terwijl je hem ingedrukt HOUDT sluit je het Verkennervenster door op Sluiten in Bestand te klikken.

Dat dwingt Windows ertoe de instellingen te onthouden.

Start IE opnieuw op; nu hoor je een Statusbalk te hebben.

Zo te zien lijkt m@rio's tip te werken. Wat gek (?) dat instellingen in verkenner invloed hebben op internet explorer.

Het blijft windows... het 1 heeft effect op het ander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan