Automatisch typen en muis acties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jansenzoon

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
10
Hallo mensen,

al een tijd lang word ik geërgerd door een soort proces dat geheel random word gestart.. Ik heb ooit met het programma TeamViewer een sessie (de ander kan je computer mee besturen) op mijn computer met een vriend gedaan, op de één of andere manier herhaalt deze sessie exact op random momenten! Wat betekend dit dus; wat er toen werd getypt word nu ook precies zo en even snel getypt en waar toen naartoe werd bewogen met de cursor van de muis en werd geklikt word dat nu ook gedaan. Kortom, me computer gaat zelf aan de slag alsof hij weer door iemand anders word bestuurd.. Nou heb ik het programma al van me computer verwijderd en al contact opgenomen met de developers van TeamViewer, maar niks helpt. De developers zeggen dat doordat hun programma niet meer op mijn computer staat geïnstalleerd het niet aan hun programma ligt en ze me dus niet verder kunnen helpen.. Toch word elke keer de sessie, die ik via hun programma heb gedaan, herhaald! Kan iemand mij alstublieft proberen te helpen? Ik zou het echt erg vinden als ik hiervoor een clean install moet doen!

Vriendelijke groet, Rens! ;)
 
Kan je een screenshot maken van wat er staat in het tabblad "Opstarten" van msconfig ? (Start -> uitvoeren -> msconfig) en van de tabblad "processen" van je Taakbeheer?
 
Dit is een plaatje van mijn opstartlijst uit msconfig.

opstart.png

En heeft het wel nut om de processen te screene terwijl ik er nu geen last van heb? Moet ik dat niet even doen als het probleem zich weer voordoet?

Bedankt voor de snelle reactie trouwens! ;)
 
Ik weet niet of het dan wel mogelijk is... maar als het lukt zou dat ideaal zijn.
En dan wel de volledige lijst, niet zoals nu half afgesneden.
 
Dat zijn alle die geselecteerd zijn.. Moet je dan ook degene die niet geselecteerd zijn voor opstarten?
 
Raar genoeg is het probleem tot nu toe ineens niet opgedoken, juist als je er op zit te wachten.. Als het weer gebeurt, wat vast zo zal zijn, zal ik er hier weer wat over posten!
 
De ontwikkelaars van TeamViewer hebben gelijk. De acties vericht door de gebruiker op afstand worden overigens ook niet opgenomen als script dat voor herhaling vatbaar is.
 
Die vraag heb je zelf beantwoord in post nr. 1; een process dat op willekeurige momenten wordt uitgevoerd
Nu moet je het alleen nog vinden.
 
Het gebeurde me weer hoor.. -_-" Dit keer tijdens het spelen van Skyrim! Ik heb dit keer, ondanks veel tegenwerking door het random bewegen van de muis, screens gemaakt van de processen zoals ze in taakbeheer weergeven werden. Ik zal ze wel bij deze post toevoegen.

Processen 1.png

Processen 2.png

Processen 3.png

Iemand een idee of het proces hier uberhaupt tussen staat?
 
Hallo? :c Ziet iemand hier een raar proces tussen staan ofzo? Zou het graag horen! ;D
 
Raar hoor, dat waren alle processen op het moment dat dat rare gedoe weer bezig was! :c
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan