automatisch uitloggen, cookie probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dralion13

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
53
De laatste tijd heb ik het probleem dat websites regelmatig automatisch uitloggen. Websites die ik altijd standaard ingelogd heb, zoals bijvoorbeeld facebook moet ik tegenwoordig elke dag opnieuw inloggen. Verder wordt er ook regelmatig gevraagd of ik cookies wil accepteren, ook op sites waar ik dagelijks kom en al tijden die vraag niet meer heb gekregen.

Ik accepteerd de cookies altijd, dus ik zie niet in wat er fout gaat. Hebben jullie tips hoe ik dit op kan lossen?
 
Wellicht moet je google chrome (toch) even updaten. Rechts klikken op die drie horizontale streepjes en dan kikklen op "over Google Chrome."

Heb je er ook last van bij IE.
 
@Manamana (hij blijft leuk).....Chrome update volledig automatisch.
Zet via de instellingen/geavanceerd/privacy en dan helemaal onderaan eens de standaard instellingen van je browser terug.
 
Vooral die mondjes he. :D

Nou vooruit dan hier nog wat leesvoer ter lering en vermaak, ook voor anderen die met dit probleem worstelen. Klikje
 
Laatst bewerkt:
Probleem is niet opgelost ben ik bang. Er staat gewoon ingestelt dat cookies standaard worden opgeslagen.
 
Dan proberen dat gehele ding eraf te gooien en opnieuw te installeren.

Ben je onlangs in het buitenland geweest en heb je daar Chrome gebruikt en aldaar ingelogd en niet uitgelogd. Ik gil maar wat he.
 
Inderdaad, alles eraf gooien en schoon installeren. Heb je dan nog het probleem dan zal je het in wat anders moeten zoeken zoals beveiligings software.
 
Ik ben de afgelopen tijd niet in het buitenland geweest met mijn laptop. Ik heb wel op openbare netwerken ingelogd in Nederland.
Ik zal de boel eraf gooien.
 
Knipsel.JPG
Het probleem met de cookies is nog niet opgelost ben ik bang. Op het moment dat ik probeer in te loggen op de site van de univeristeitsbibliotheek krijg ik bovenstaande melding. Dit probleem heb ik ook met firefox (IE wil niet eens het inlogscherm openen). Opera werkt probleemloos.
 
Deïnstalleer CCleaner met Revo Uninstaller of Advanced Uninstaller Pro zodat de registerwaarden ook mede verwijderd worden & installeer CCleaner opnieuw.
Bij opstarten wordt dan een intelligente scan om cookies te bewaren aangeboden. Mss dat dat helpt?

choosingcookies2_474x188.jpg
 
Ik heb Ccleaner niet op mijn laptop staan, dus daar kan het niet aan liggen.
 
Geldt dat voor alle websites of ? Ik zou toch maar eens proberen te scannen bijv met Malware bytes of zo..
 
hmz, ik kan nog altijd niet inloggen op de website van de universiteitsbibliotheek vanwege de cookies :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan