Automatisch update in Norton werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik snap iets niet. Ik heb Norton Anti Virus 2003 scanner op mijn computer en meestal date hij elke dag mijn virusscanner up met de laatste definitions maar de laatste tijd doet hij dat niet meer automatisch moet ik dat zelf steeds doen. Hoe kan dit? Het vinkje dat hij het automatisch moet doen staat gewoon aangevinkt.

De laatste vraag hoort niet in dit topic thuis, maar het heeft wel hetzelfde probleem:

Ditzelfde probleem heb ik met Windows Media Update, die zou ook automatisch updates moeten binnenhalen maar dat doet hij ook niet. Moet ik ook gewoon zelf naar de windows update pagina. Ook hier staat het vinkje op automatisch.

Oja, ik heb Windows XP prof.

Alvast dank.
 
Het is wel geen antwoord op je vraag maar misschien toch handig om te weten. Ik heb namelijk precies hetzelfde, alles heeft altijd goed gewerkt.
Alleen als je Norton opnieuw installeerd dan werkt het weer.
 
Geplaatst door Will-Well
Het is wel geen antwoord op je vraag maar misschien toch handig om te weten. Ik heb namelijk precies hetzelfde, alles heeft altijd goed gewerkt.
Alleen als je Norton opnieuw installeerd dan werkt het weer.

Dat lijkt me niet echt de bedoeling om de boel dan weer opnieuw te installeren. Heeft iemand een andere verklaring en oplossing daarvoor?
Ook omdat ik het met Windows Update hetzelfde probleem heb?
 
Zit dus met hetzelfde probleem...
Nu run ik Live update dagelijks manueel.

@erwin: heb jij toevallig ook Zone alarm draaien (de freeware versie)? Sinds kort onthoud die mijn instellingen niet meer. Het frapante is dat dat is gebeurd NA een update van Norton.

Ik draai op XP pro en NAV 2003

Mischien iemand raad??


Groeten Daan
 
Geplaatst door Forza Utreg
Zit dus met hetzelfde probleem...
Nu run ik Live update dagelijks manueel.

@erwin: heb jij toevallig ook Zone alarm draaien (de freeware versie)? Sinds kort onthoud die mijn instellingen niet meer. Het frapante is dat dat is gebeurd NA een update van Norton.

Ik draai op XP pro en NAV 2003

Mischien iemand raad??


Groeten Daan

Ja heb zonealarm de freeware version.
 
En ook last van niet onthouden instellingen???
Probeer een verband te zoeken.

Je weet het maar nooit
 
Geplaatst door Forza Utreg
En ook last van niet onthouden instellingen???
Probeer een verband te zoeken.

Je weet het maar nooit

Ja, alleen onthoud hij die instellingen wel, de vinkjes blijven wel staan, maar hij voert ze niet uit. Bij norton en bij windows update in mijn geval dus.
 
Iemand al enig idee hoe ik deze problemen kan oplossen? Het lijkt me niet de bedoeling dat ik alles steeds zelf in de gaten moet houden of er nog updates zijn van norton en van windows.
 
Ik heb hetzelfde probleem met de automatische update van Mcafee virusscan. Ook geen idee hoe dat komt.
 
Geplaatst door Noname
Ik heb hetzelfde probleem met de automatische update van Mcafee virusscan. Ook geen idee hoe dat komt.

Fijn dat jij dat ook hebt, maar ondertussen ben ik nog steeds niet geholpen. Is hier nu echt niets aan te doen want ik blijf het vreemd vinden?
 
Geplaatst door Forza Utreg
Zit dus met hetzelfde probleem...
Nu run ik Live update dagelijks manueel.

@erwin: heb jij toevallig ook Zone alarm draaien (de freeware versie)? Sinds kort onthoud die mijn instellingen niet meer. Het frapante is dat dat is gebeurd NA een update van Norton.

Ik draai op XP pro en NAV 2003

Mischien iemand raad??


Groeten Daan

Ik wil me hierbij aansluiten, precies dezelfde config, met dezelfde problemen, maar (nog) geen oplossing
 
Geplaatst door G@itP


Ik wil me hierbij aansluiten, precies dezelfde config, met dezelfde problemen, maar (nog) geen oplossing

Nee nog steeds niet, vreemd.
 
Geplaatst door gezina
Bericht daarboven van mij al gelezen?

Ik heb het geprobeerd, nu is het nog even afwachten totdat de eerste update weer komt zodat ik kan zien of het werkt.

Alvast bedankt
 
In de regel komen er nieuwe updates woensdagavond of uiterlijk dondermorgen, tussendoor ook indien nodig. Hopelijk is het nu in orde. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan