Automatisch updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

PatrickMiah

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een programma dat ervoor kan zorgen dat Windows automatisch volledig kan worden geupdate, zonder dat hij invoer nodig heeft. Ik herinstalleer namelijk veel computers, en het updaten vereist telkens weer invoer van de gebruiker (bijv. de installatie van Internet Explorer 9, Windows Live Essentials en voorwaarden die geaccepteerd moeten worden). Ik zou graag willen dat ik de updates s'avonds aan kan zetten en dat de volgende morgen de computer helemaal up to date is.

Als ik google naar automatische updates dan krijg ik niet de resultaten die ik wil. Weet iemand een programma die ik kan gebruiken?

Bedankt!:thumb:

Groetjes Patrick Miah

Dat is waar maar het zijn telkens verschillende systemen van klanten, dus ze hebben een installatie van windows nodig, geen image, omdat het verschillende hardware is.

Gaat het dan ook over veschillende Windows besturingssystemen?

Bedankt! Ik een kijkje nemen wanneer ik tijd heb :D

Het gaat inderdaad ook om verschillende besturingssystemen; Windows XP, Vista en 7.

MertensW: De computer moet dan geloof ik in een domein zitten. Dit kan helaas niet want het zijn systemen van klanten.

Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een programmatje die je eenmalig opstart, en die ervoor zorgt dat de volgende morgen je systeem helemaal up-to-date is, zonder dat je verder iets hoeft te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan