• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch vastzetten van formule resultaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Excel0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2015
Ik heb een specifieke vraag over het bevriezen van formule resultaten.

Ik heb een formulier ontwikkeld waarop gegevens van mensen ingevuld kunnen worden met automatisch zoeken. Deze gegevens zijn gekoppeld aan een database(sheet) met adresgegevens en een database(sheet) met bedragen.

Van dit formulier moeten drie gegevens worden overgezet naar een nieuwe database(sheet). Nu is dat niet zo moeilijk want dit is gewoon doorlinken, maar dan moet het resultaat van die formule vast komen te staan. Het formulier kan dan weer leeg gemaakt worden en het resultaat van het 1e formulier is opgenomen op de database-sheet.

Dit kan met F9 handmatig worden gedaan, maar ik ben op zoek naar een automatische functie, waardoor je de factuur kan maken, de gegevens worden doorgelinkt en dan weer kan verwijderen (op het formulier).

Is hier een mogelijkheid toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan