• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch verbergen lege cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@rudi

Voor de afwisseling een domme vraag: waarom niet

Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
  If not Intersect(Target, Range("A3:B19")) Is Nothing Then Workbooks("149271.xls").Sheets("Blad1").Range("B2").AutoFilter 1,"<>"
End Sub
?

Omdat 1 regeltje code toch maar eenzaam zou worden :p:thumb:

Mvg

Rudi

Die zal ik bijschrijven in mijn handboek VBA: voorkom eenzame code:D

:confused: Deze doet het ook niet.

Hoe maken jullie trouwens die codes? Zijn daar richtlijnen oid voor? Omdat ik er namelijk helemaal niets van snap kan ik er ook niet bepaald mee experimenteren...

Beide bestanden zijn geopend ? Code staat achter het blad waar de gegevens ingevuld worden ? Het bereik is correct ? Bestandsnaam is juist ? Nergens verkeerde of te weinig leestekens ?Want hier werken zowel mijn code als die van snb perfect maw jij moet ergens iets fout doen.

Mvg

Rudi

Ik heb de invoersheet eens opnieuw opgebouwd. Nu werkt het perfect! Waarschijnlijk zat er nog een oude berekening of waarde in de weg, door het vele testen en updaten.

Hij werkt nu dus perfect! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan