automatisch verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Hallo,
Ik wil dat mijn comp bij het opstarten meteen de mail controleert... Daarom start OE op en was het altijd zo dat er via mijn kabelinternetverbinding, verbinding gemaakt werd. Nu heb ik pas adsl en nu lukt dat niet meer..
Als ik (zie bijgevoegd plaatje) het vinkje zet bij AUTOMTISCH VERBINDING MAKEN, dan is dat de volgende keer weer weg. Er is een tweede gebruiker op deze comp en die kan wel automatisch verbinding maken... Wat kan ik doen zodat ik, als hoofdgebruiker, ook automatisch verbinding kan laten maken en dat dat vinkje ook blijft staan na opnieuw opstarten???

Outlook Express

is het niet zo dat je dit ook bij je email programma moet aangeven.
Ik neem aan dat je wel eerst outlook opstart en daarna zou de rest vanzelf moeten gaan.

Bij Outlook Epress kun je aangeven ook dat het email prgramma verbinding mag maken met het internet.

Uit mijn hoofd ga je naar extra en dan opties en dan tabblad verbinding.

Hier zou je kunnen aangeven hoe Outlook verbinding maakt.

grtjs jjw

maar ook als ik internet explorer laat opstarten geeft ie de eerste keer een leeg vakje voor automatisch verbinding maken... Dat verdwijnt iedere keer...

Start---Uitvoeren--->regedit.exe

In het linkerpaneel browsen naar sleutel
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings

In het rechterpaneel zie je een gegeven EnableAutodial met de waarde 0. Als je dubbelklikt op EnableAutodial kun je de waarde wijzigen naar 1. Sluit daarna regedit af door op het kruisje rechtsboven te klikken, herstart IE of OE en kijk of het werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan