• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch verlof bijhouden in excell

Status
Niet open voor verdere reacties.

olaf79

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2011
Hallo Allemaal,

Ik werk in ploegendienst 2 2 2 4 diensten ( 5 ploegendienst )
Ik heb inmiddels al een jaarrooster gemaakt zodat ik weet welke feestdagen ik de klos ben. hahaha

Nu vraag ik mij alleen af of het ook mogelijk is dat ik via een dit rooster ook automatisch mijn verlofstand kan bij houden?

Alvast bedankt

Hallo Olaf

Dat is i.d.d. mogelijk. Zelf werk ik ook in 5-ploegen.
Hou mijn verlof, overwerk e.d. ook in dit rooster bij.

Laat eens zien wat je nu al hebt (ontdaan van gevoelige info) dan is misschien het e.e.a. in te passen.

mvg Peter

wat is de foutmelding bij het niet kunnen uploaden?

indien het bestand te groot is:

* maak je het bestand kleiner (het gaat ons om de opbouw)

* zippen of rarren

Ik had een foutje gemaakt doordat het bestand nog geopend was.

Is reeds gelukt

kun je dan even aangeven wat gelukt is, want ik zie je bestandje niet terug bij jouw topics.

Jeetje lukt nog steeds niet

Wat een gedoe zeg dat toegoegen

je kunt pas goed worden geholpen als je aangeeft wat er niet lukt bij het toevoegen van je bestandje.

Beste olaf79 ;)

Zie bestandje.

Waarschijnlijk moet het een en ander nog aangepast worden.
Weet niet of je in België of in Nederland woont, maar het zijn de Belgische feestdagen.
Weet ook niet met welk ploeg je begint op 1 januari 2011.

Op tabblad "In te vullen verlof", plaats je de datums wanneer je verlof of iets anders neemt volgens de keuzelijst.
Op tabblad "kalender" kan je veranderen van jaartal.
Op tabblad "Overzicht verlof" kan je alles nakijken wat je genomen hebt van verlof en wat je nog moet opnemen.
In kolom C vul je het aantal dagen dat je beschikbaar hebt in de cellen.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan