• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch verplaatsen naar ander tabblad bij wijziging

• Onderwerp starter Onderwerp starter nuzn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nuzn

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
hallo

in bijlage zit een bestand dat ik zou willen gebruiken voor de opvolging van gemaakte afspraken tijdens functioneringsgesprekken met medewerkers

op het eerste blad zou ik alle gemaakte afspraken invoeren (meer uitleg in het bestand zelf) en wanneer ik aanduid dat een afspraak is nagekomen of uitgevoerd, zou de regel automatisch verplaatst moeten worden in het tabblad van de juiste persoon

ik plaatste in het document (tabblad algemeen) via opmerkingen nog een aantal bijkomende vraagjes

alvast bedankt voor de moeite!

nuzn

bestand

bestand werd niet meegenomen bij het uploaden
2de poging

nuzn

Bijlagen

Deze heb ik een poosje terug gevonden en met hetzelfde doel kunnen aanpassen aan mijn behoefte.

Ricky

ps met dank aan de maker

Bijlagen

LucB

dat ziet er prachtig uit ... maar ...
wanneer ik iets aanduid als "uitgevoerd" verdwijnt de regel naar het tabblad vernoemd in de kolom uitvoerder
dit zou eigenlijk het tabblad met de naam van de persoon in de kolom "afspraak met" moeten zijn
op die manier kan ik, bij een volgend gesprek, het tabblad met die naam nemen en alle afspraken die gemaakt zijn met die persoon overlopen
kan je dat nog aanpassen aub?

van de manier waarop de namen worden toegevoegd begrijp ik niets, maar het werkt wel

ter info: "wouter" is mijn naam en een apart tabblad met mijn naam hoeft niet aangezien het telkens gaat om afspraken die ik maakte met die verschillende personen

verder: wanneer in het tabblad algemeen een regel verwijnt blijft er een blanco regel staan - kan die tegelijk ook gewist worden, of overdrijf ik nu?

ondertussen was ik ook al een beetje aan het experimenteren met het bestand dat TSJOKKO hier plaatste, maar ik was er nog niet ver mee geraakt ... dat komt nog wel ...

alvast bedankt
nuzn :thumb:

LucB

dat is niet alleen beter
dat is het gewoon!!

bedankt voor de snelle oplossing!!

nuzn

:thumb: :thumb:

HELP

LucB

iets te snel gejuicht ...
blijkt nu dat wanneer ik van een persoon verschillende afspraken als "uitgevoerd" aanduid die afspraken naar het goede tabblad worden overgezet, maar dat de afspraak die er al stond telkens overschreven wordt
er staat maw telkens maar één afspraak, de voorgaade verdwijnen

nuzn
:confused:

nuzn,

Je moet wel de module van "AfsprakeFG-2" gebruiken.

Bij mij werkt dat prima.

Hopelijk zat hier de kneep.

ik nam een kopie van het bestand om één en ander te proberen, wiste alle gegevens en begon opnieuw

in bijlage zit het bestand en je kan zien dat, wanneer je de afspraken met sabine als "uitgevoerd" markeert, enkel de laatste wordt overgehouden in het tabblad sabine

heb ik ergens iets gewist of zo? ik weet het niet ...

nuzn

Bijlagen

nuzn,

Je had de nummering in kolom A van blad "algemeen"gewist. Dat moet niet ivm de goede werking van de macro. That's all.

Bijlagen

ok, ik zal het nooit meer doen :D
nogmaals bedankt voor de snelle reacties

groeten
nuzn

selecteren uit

Ik heb de oplossing van LucB gedownload. Op het eerste tabblad (algemeen) zie ik dat er een selectie kan gemaakt worden tussen verschillende personen. Mijn vragen hieromtrent :

1. Is dit gemaakt met een combobox en zo ja welke ?
2. hoe zorg je er voor dat er geen selectiepijl naast de naam blijft staan, dit is makkelijk bij afdrukken..

kunnen jullie (of Luc) helpen ?

dank je

Stefano,

Selecteer op blad "algemeen"de naam "Sonja".
Ga dan naar het menu Data en kie Valideren.

je ziet nu dat er lijst is gevalideerd met de naam "=medewerkers".
Klik op Ok en ga naar Blad "keuze"

Hier vind je verdere uitleg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan