• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch verspringen naar een nieuwe regel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke regel is geel gekleurd bij foutopsporing ? Is de naam van je blad exact zoals in macro (Blad2). In bijlage werkend voorbeeld.

Mvg

Rudi

Bijlagen

Hoi Rudi, sorry voor de late reaktie maar het is nogal druk op het werk. Maar ik heb de code zover als ik 'm begrijp aangepast. Dus Sheets("Blad2").Select heb ik aangepast naar de naam van mijn tweede tabblad Sheet2. Daarna de delen waarin koptekst staat vervangen door de daadwerkelijke kopteksten. Als laatste het blad1 achter de index veranderd in de naam van Sheet1 in mij geval dus EDS scanning. Na het klikken op het pijltje bij Run sub/userform ontvang ik diverse fouten, zoals "Select Method of Range Class failed" of een runtime error 1004 en soms een error met alleen maar 400?????Zou je nog even kunnen helpen want volgens mij is de oplossing dichtbij. Uit je vorige bericht is mij niet duidelijk hoe ik een gele regel tijdens foutopsporing krijg, sorry:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan