Hallo,
Ik wilde graag op 1 sheet de waarden van meerdere tabbladen. Nu kan ik dat handmatig doen maar aangezien ik veel tabbladen heb kost dat veel tijd. Een automatisering zou veel schelen. Ik heb gezocht op het forum en in excel help maar kon niet echt iets vinden.
Ik heb een voorbeeld toegevoegd. De waarden op de tabbladen staan steeds in dezelfde cellen. Voor 1 tabblad heb ik de waarde handmatig ingevuld. De namen van alle tabbladen heb ik al ingevoegd in kolom A. Vanaf tabblad 2 zou ik het graag willen automatiseren. Kan iemand mij helpen?
Groeten,
Leander
Ik wilde graag op 1 sheet de waarden van meerdere tabbladen. Nu kan ik dat handmatig doen maar aangezien ik veel tabbladen heb kost dat veel tijd. Een automatisering zou veel schelen. Ik heb gezocht op het forum en in excel help maar kon niet echt iets vinden.
Ik heb een voorbeeld toegevoegd. De waarden op de tabbladen staan steeds in dezelfde cellen. Voor 1 tabblad heb ik de waarde handmatig ingevuld. De namen van alle tabbladen heb ik al ingevoegd in kolom A. Vanaf tabblad 2 zou ik het graag willen automatiseren. Kan iemand mij helpen?
Groeten,
Leander