automatisch verzenden +adresboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

ritchie

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
63
ik heb bij een vriend van mij de pc opnieuw geinstalleerd vanwege pcproblemen en dit is goed verlopen alles staat weer goed ( internet werkt weer en alle andere programma's ook)
Alleen wil mijn vriend het liefst met outlook 97 blijven werken i.p.v. outlook express . Nu werk ik zelf met outlook express en heb ik niet zoveel verstand van outlook maar hij verzend nu weer zijn mail.
Er zijn echter nog 2 dingen die ik graag nog in orde wil maken , maar ik heb daar jullie hulp bij nodig.


Als ik mail wil ontvangen/verzenden moet ik drukken op extra alles verzenden/ontvangen. waar kan ik outlook zo instellen dat dit automatisch gaat??


Hoe kan ik binnen outlook het adresboek aanleggen???



Alvast bedankt voor de hulp
 
ten eerste ga naar extra>opties>emailinstellingen>verzenden/ontvangen en daar kun je wijzigingen aanbrengen.

ten tweede het adresboek ctrl shift b en voila daar is het adresboek, kun je ook importeren vanuit outlookexpress

ik heb zelf de Office XP prof versie maar dat zal wel overeenkomen met elkaar
 
Ik heb gekeken bij opties maar ik kan geen optie vinden om automatisch verzenden en ontvangen
 
dus dit zie je niet

zie bijlage
 

Bijlagen

  • outl1.jpg
    outl1.jpg
    41,9 KB · Weergaven: 42
Ik ga van de week even kijken of ik de voorbeelden kan vinden in ieder geval alvast bedankt

PS dit zijn voorbeelden van outlook 97 toch ???
 
Ritchie, het zijn geen voorbeelden van Outlook 97, maar van Office XP prof...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan