automatisch verzenden 'vreemde' email

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenio

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2003
Hoi,
Ik gebruik outlook 2003 met meerdere uitgaande emailadressen, waarvan er maar 1 werkt, en met meerdere inkomende emailadressen, die allemaal werken.
Bij het verzenden/ ontvangen geeft het programma aan 1 email te willen verzenden, via een emailadres dat niet werkt. Er komt een foutmelding te staan. In mijn postvak UIT of in mijn verzonden items staan geen emails die nog verzonden moeten worden. Het programma wil dus een email verzenden, zonder dat ik dat wil, maar deze email kan ik niet traceren.
Wie kan mij helpen met wat ik nu moet doen, of waar ik kan bekijken wat deze email inhoudt?
Als ik mijn computer met Norton 2004 (helemaal gupdated) scan of met adaware 6 prof worden er geen vreemde dingen aangegeven.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt...
groeten Koen

Ik heb mijn computer, zoals je als tip gaf, laten scannen op www.housecall.nl, maar ook hier kwam er niets verassends uit. Ik werd gefeliciteerd dat er niets geks op mijn computer stond.
Wat kan ik nog meer doen??
alvast bedankt..
groeten Koen

Uit je 1e bericht: "Er komt een foutmelding te staan." Wat voor foutmelding? Helpers kunnen dan beter bekijken wat te doen in deze. :)

Gezina heeft gelijk, maar je kunt ook met analyse en herstel proberen Outlook opnieuw te configureren. Pas op met 2003 Daar gebeuren soms vreemde dingen mee, zoals alle mails etc. weg. Wat ik zelf doe wanneer ik een probleem met Outlook heb; ik exporteer alles naar Outlook express, Installeer opnieuw en maak opnieuw alle e-mailadressen aan. Daarna importeer ik de mails weer en vaak is het probleem dan verholpen.

er komt het volgende te staan:

Bij taak pop3.zonnet.nl - Bezig met verzenden is een fout (0x800CCC0F) opgetreden: De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

Omdat ik niet via zonnet internet kan ik mbv outlook express geen mail via zonnet versturen. Dit hoeft ook helemaal niet. Het probleem is dat er, zodra outlook gaat verzenden/ ophalen van email, er een email verzonden wordt (er komt te staan, bezig met verzenden van 1 van 1 bericht (of zoiets)), maar dit bericht heb ik niet gemaakt en kan ik nergens terugvinden.
Ik hoop dat het iets duidelijker is.
groeten Koen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan