• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch vullen van een cel na het maken van een keuze uit een dropdown

Status
Niet open voor verdere reacties.

linkav

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2007
Beste Helpmij-ers,

Ik heb een dropdown veld dat gelinkt is met een tabel 'Tbl_BestemmingLokaal' die bestaat uit 6 kolommen:
Destination bestemming / Aantal Lux / No (geen reduction) / Yes with lighting sensor / Yes with presence sensor / Yes with both sensors / Yes with clock

Kiest de gebruiker een andere bestemming, zou in een andere cel et aantal Lux moeten wijzigen.

In een 2de dropdown veld kan een keuze gemaakt worden uit mogelijke reducties:
No (geen reduction) / Yes with lighting sensor / Yes with presence sensor / Yes with both sensors / Yes with clock

komen uit de tabel 'Tbl_ReductionFactor' met een omschrijving en een getal verwijzend naar het kolomnr in de tabel 'Tbl_BestemmingLokaal' (opzoeken in een matrix)

Dus in mijn voorbeeld zou ik graag hebben dat het getal 170 en 176 automatisch in deze cellen komt. Is dit mogelijk?

Bekijk bijlage Helpmij_20180925_12u00.xlsxBekijk bijlage Helpmij_20180925_12u00.xlsx

Graag hoor ik van jullie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan