MJJBROEKHUI
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jun 2001
- Berichten
- 175
In Excel ben ik een model aan het maken voor mijn facturen
Het moet er als volgt uitzien:
Op het hoofd tabblad vul ik alle gegevens in zoals NAW, bedag en data ed. Dit wordt allemaal in 1 regel ingevuld. Zodra ik aan een nieuwe regel begint moet er automatisch een nieuwe werkblad met mijn format van de factuur worden aangemaakt.
Ik wil dit op deze methode, omdat ik al mijn facturen op een apart tabblad heb.
Wie heeft een voorbeeld voor mij hoe ik dit moet aanpakken?
Het moet er als volgt uitzien:
Op het hoofd tabblad vul ik alle gegevens in zoals NAW, bedag en data ed. Dit wordt allemaal in 1 regel ingevuld. Zodra ik aan een nieuwe regel begint moet er automatisch een nieuwe werkblad met mijn format van de factuur worden aangemaakt.
Ik wil dit op deze methode, omdat ik al mijn facturen op een apart tabblad heb.
Wie heeft een voorbeeld voor mij hoe ik dit moet aanpakken?