nikodemus123
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 22 feb 2012
- Berichten
- 3
Beste helpers,
Voor het bedrijf waar ik nu werk ben ik gevraagd om vanuit een excel bestand met adres- en naamgegevens automatisch een werkbon te draaien. Nu had ik eerst bedacht dat dit met adressen samenvoegen via word wel kon, maar sommige waarden geeft ie niet netjes door (een 0 ipv een naam, een tijd ipv een adres etc) terwijl ik toch echt de goede cellen link. Misschien dat het iets met de lengte te maken heefT?
Nu mijn vraag: zou het ook in excel kunnen? In het andere blad rechtsboven het betreffende werknummer aanklikken dat de rest van de velden dan automatisch worden ingevuld?
In de bijlage heb ik een geanonimiseerd bestand meegestuurd. In CAPSLOCK en blauw heb ik de kolommen aangegeven. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
NikodemusBekijk bijlage Offerte intake anoniem..xlsx
Voor het bedrijf waar ik nu werk ben ik gevraagd om vanuit een excel bestand met adres- en naamgegevens automatisch een werkbon te draaien. Nu had ik eerst bedacht dat dit met adressen samenvoegen via word wel kon, maar sommige waarden geeft ie niet netjes door (een 0 ipv een naam, een tijd ipv een adres etc) terwijl ik toch echt de goede cellen link. Misschien dat het iets met de lengte te maken heefT?
Nu mijn vraag: zou het ook in excel kunnen? In het andere blad rechtsboven het betreffende werknummer aanklikken dat de rest van de velden dan automatisch worden ingevuld?
In de bijlage heb ik een geanonimiseerd bestand meegestuurd. In CAPSLOCK en blauw heb ik de kolommen aangegeven. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
NikodemusBekijk bijlage Offerte intake anoniem..xlsx