automatisch zelfde woord herlalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Hoi,

Voor mijn werk ben ik werkinstructies aan het maken (zucht....). Hierin komen vaak de zelfde woorden in voor. Is het mogelijk om in Word deze woorden:

1) na een paar letters er van getiept te hebben automatisch te laten aanvullen
2) deze automatisch vet te drukken?

2 oktober krijg ik (ook weer via m'n werk) een cursus Word voor 'gevorderde'... misschien wijs om eerst de beginners cursus te volgen... ahum....

Liefs,
Lein

Schrijf het woord in gewenste opmaak in een Worddokument. Selecteer het woord. Dan Extra\auto-correctie-opties\auto-correctie.

Groetjes,
Bennie

toppie!

Hoi Ferdi01,

Hartstikke bedankt voor je snelle antwoord. Het automatisch aanvullen werkt inderdaad prima! Euh... durf het bijna niet te vragen, maar euhm.... kan dit ook automatisch vet gedrukt worden???

Greetz,
Lein

YESSSSS....

Hoi Bennie,

Je zult het niet geloven, maar: ... ik voerde een woord in wat 'toevallig' al vet geschreven was en wat denk je..... inderdaad!

Hartstikke bedankt heren! Wat zou ik toch zonder jullie moeten!

Gelukkig lijkt het op de cursus Word voor gevorderden dat ik een absolute beginner ben ;-).

Liefs,
Lein

nee volgens mij niet, maar dat kan je wel oplossen door zoek en vervang crtl+f in je text en dan even klikken op 'meer' en dan kan je t bij 'opmaak' vet maken... succes wederom!!!! :thumb:

ach! tis al gelukt leintje!! maar mocht het niet vet geschreven staan al kan je t ook nog met ctrl+f doen...

[maar de tippies van bennie prent ook ook nog wel even in mn vlees-geheugen ;) ;) ;) ]

Ferdi heeft helaas gelijk...

Ferdi,

Je hebt (helaas) gelijk! Zag het niet goed dus. Ik ga het nog even op jou manier proberen... ook al snap ik ut niet geloof ik.... je hoort weer!

Liefs,
Lein

Je moet wel een rondje zetten bij "tekst met opmaak".;)

Groetjes,
Bennie

achteraf?

Hoi Ferdi,

Begrijp ik het nu goed: kan ik de betreffende woorden pas achteraf tegelijkertijd vet maken?

Ik zei het toch... zucht... snap ut niet ;-)

Lein

ja dat klopt. lijkt omslachtig maar dat is het niet.... onthoud ff het volgende... eerst tekst schrijven, dan pas opmaken!!! is punt a: het makkelijkst en punt b: dat geeft simpelweg het minste problemen aangezien word ook nog wel eens wil flippen.! succes maar weer

Volg mijn instructies op:) Het lukt eerder toch wel?

Groetjes,
Bennie

morgen (ZZZZZZzzzzz)

Heren,

Hartstikke bedankt voor het meedenken. Ik ga morgen hier zeker mee door, maar moet nu oppassen dat ut "Leintje" niet breekt..... (onderbroeken)LOL!

Welterusten alvast en zeker tot morgen!

Liefs,
Lein

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan