Automatisch |

Mik je toetsenbord driver er eens vanaf?

En in Veilige Modus gaat het nu wel goed? Zo niet: Lijkt het op een hardwareprobleem.
Zo wel: Kijk even of je andere drivers kan uitschakelen.

Ja dat wel al kan ik kladblok oid niet opstarten. Checken is daardoor wat lastiger

Duidelijk!
You know what to do... 😉

Lijkt me sterk dat het hardware is (of heb je een belgisch klavier?). | vereist namelijk shift om gebruikt te kunnen worden.

Laptop toetsenborden zijn relatief gemakkelijk te vervangen. Je zou het toetsenbord eens los kunnen maken en kijken of het probleem met een extern toetsenbord hetzelfde blijft.

Hi, ik krijg het niet voor elkaar om het "laptop-toetsenbord" uit te zetten en een extern eraan te koppelen.

In de regel kan een laptop toetsenbord niet uit. Je kunt het enkel uit de laptop halen en de lintkabel loskoppelen.

Je zou kunnen proberen of het verwijderen van de drivers het toetsenbord (tot aan de volgende herstart) buiten werking stelt. In dat geval kun je in ieder geval even testen

MBAM is al langere tijd gewoon overbodig, gebruik hem al jaren niet meer, Defender werkt prima en de offline scan doet het ook indien nodig.

Terug
Bovenaan Onderaan