Hoi,
Zie file AWeekly Report Processing Department.xlsx voor verduidelijking.
In de file staan een aantal gegevens, met verschillende data (zie kolom F).
Iedere week komen hier nieuwe gegevens bij.
Deze gegevens worden via een andere macro vanuit een andere file ingevuld in de kolommen B t/m H.
Nu staat in kolom A =WEEKNUMMER functie die kijkt naar de datum uit kolom F en vult vervolgens in kolom A het correcte weeknummer in.
De vraag is:
Hoe kan ik in een macro er voor zorgen dat op het moment er nieuwe gegevens in kolom B t/m H worden geplaatst, er ook automatisch de =WEEKNUMMER functie in kolom A wordt uitgevoerd. In voorbeeld file moet dat komen te staan in A7 t/m A9.
Het liefst voeg ik deze commando toe aan de macro die reeds bestaat om data uit de andere file te halen.
Code is nu:
Sheets("N600077").Range("A2:H" & Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row).Copy _
Workbooks("AWeekly Report Processing Department.xlsx").Sheets("N600077").[B65536].End(xlUp).Offset(1)
End Sub
Ik heb het een en ander proberen te verduidelijken in de toegevoegde file.
Wie kan mij helpen?
Super bedankt.
gr
sander
Zie file AWeekly Report Processing Department.xlsx voor verduidelijking.
In de file staan een aantal gegevens, met verschillende data (zie kolom F).
Iedere week komen hier nieuwe gegevens bij.
Deze gegevens worden via een andere macro vanuit een andere file ingevuld in de kolommen B t/m H.
Nu staat in kolom A =WEEKNUMMER functie die kijkt naar de datum uit kolom F en vult vervolgens in kolom A het correcte weeknummer in.
De vraag is:
Hoe kan ik in een macro er voor zorgen dat op het moment er nieuwe gegevens in kolom B t/m H worden geplaatst, er ook automatisch de =WEEKNUMMER functie in kolom A wordt uitgevoerd. In voorbeeld file moet dat komen te staan in A7 t/m A9.
Het liefst voeg ik deze commando toe aan de macro die reeds bestaat om data uit de andere file te halen.
Code is nu:
Sheets("N600077").Range("A2:H" & Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row).Copy _
Workbooks("AWeekly Report Processing Department.xlsx").Sheets("N600077").[B65536].End(xlUp).Offset(1)
End Sub
Ik heb het een en ander proberen te verduidelijken in de toegevoegde file.
Wie kan mij helpen?
Super bedankt.
gr
sander