Automatische aanvulling

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendrikbraaf

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Mij is het volgende overkomen:
Op de pc van een kennis had in google gezocht naar " Kyocera FS-118 MFP driver download".
Thuisgekomen wilde ik ook hierop googlen; tot mijn verbazing werd na "Ky" het bovenstaande automatisch aangevuld.
Nooit eerder heb ik op mijn eigen pc hierop gezocht. Beide pc's hebben een eigen IP adres.
Is hier een verklaring voor?

Moi,
De zoekacties van alle Internetgebruikers worden, in principe, voor de automatische aanvulfunctie van Google gebruikt. Op de volgende pagina zijn de bijzonderheden er over te lezen: https://support.google.com/websearch/answer/106230?hl=nl Het is aan Google hoe het aanvullen precies wordt toegepast en beïnvloed. Je komt bijvoorbeeld al tevoorschijn verbonden vanuit een bepaalde regio en zal daarom niet iets in een andere taal voorgeschoteld krijgen.

Laatst bewerkt:
Dus als u "Ky"ingeeft krijgt u ook "Kyocera FS-118MFP driver download" en niet zoiets als Kyoto of Kylie Minogue?

Laatst bewerkt:
Nee, bij mij gebeurt er niets. Het verlenen van die dienst aan u kan zowel plaatselijk als tijdelijk zijn. Leuk om eens uit te proberen.

Ah, ik heb tijdens de sessie op die pc ingelogd op mijn google account om mijn mail te checken. Dat zal het zijn(?).

Laatst bewerkt:
Ik heb Kymco, Kyospirit, Kylie Minogue, en Kyboe. Dat zijn kennelijk weer andere opgevraagde zoekopdrachten. Zolang als veel mensen deze driver zoeken blijft het actueel. Anders zakt het weer in de rangorde. Ik heb Kyboe opgevraagd, kijk eens of die bij u hoger staat dan de vierde plaats.

O, dan toch persoonlijk. Helaas. Ik denk al, Kylie is toch wel bekender.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan