Camping database (automatische datum/plaats registratie systeem)
hallo mensen.
ik ben nieuw op Helpmij en ook met Access. ik heb pas net ondekt waar je de codes kunt verandere. dus dan weten jullie hoe nieuw ik ben. ik zou graag uitleg willen bij de codes die jullie aan me geven en wat ze doen.
ik ben bezig om voor een camping een database te maken (schoolopdracht). ik heb een query nodig die alleen de records laat zien van de mensen die die week komen. dus zeg maar vanaf vandaag 27-11-09 tot 3-12-09. dit moet de database zelf kunnen veranderen.
nu zie ik dit in de code staan:
zouden jullie me een beetje opweg kunnen helpen?
alvast bedankt, kidsboys2.
hallo mensen.
ik ben nieuw op Helpmij en ook met Access. ik heb pas net ondekt waar je de codes kunt verandere. dus dan weten jullie hoe nieuw ik ben. ik zou graag uitleg willen bij de codes die jullie aan me geven en wat ze doen.
ik ben bezig om voor een camping een database te maken (schoolopdracht). ik heb een query nodig die alleen de records laat zien van de mensen die die week komen. dus zeg maar vanaf vandaag 27-11-09 tot 3-12-09. dit moet de database zelf kunnen veranderen.
nu zie ik dit in de code staan:
SELECT tblKlanten_1.Voorletters, tblKlanten_1.Tussenvoegsel, tblKlanten_1.Achternaam, tblKlanten_1.Straat, tblKlanten_1.Plaats, tblKlanten_1.Telefoon, tblKlanten_1.Email, tblKlanten_1.[Datum aankomst], tblKlanten_1.[Datum vertrek], tblKlanten_1.[Nr plek]
FROM tblKlanten AS tblKlanten_1;
zouden jullie me een beetje opweg kunnen helpen?
alvast bedankt, kidsboys2.
Laatst bewerkt: