• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatische gegevensvalidatie-lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeToekomst2

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2016
Ik heb in een eerdere vraag een oplossing gevonden voor het vinden van unieke waarden in een grote lijst gegevens.
Nu is mijn volgende uitdaging het aanpassen van deze unieke waarden afhankelijk van de ingegeven code's.

Het is de bedoeling dat een gebruiker de code één voor één kan invullen, afhankelijk welke gewenst is op de offerte.
Er komen uiteindelijk meerdere invoervakken voor de code's zodat er meerdere artikelen gekozen kunnen worden. Ik wil dat deze hun gegevens allemaal uit dezelfde tabel kunnen halen. Dit omdat er wel eens nieuwe artikelen beschikbaar komen en dan moet ik dat niet in meerdere tabellen toevoegen.

Alvast bedankt!
Als het niet duidelijk moet je even zeggen wat je niet snapt, erg lastig om precies duidelijk te maken wat ik wil... ;)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan