martijn12321
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 nov 2011
Hallo,
Ik heb een webpagina met een iframe. Ik wil dat het formaat hiervan vanzelf word aangepast aan het scherm. Dit is mijn code tot nu toe:
Het probleem is dat de breedte wel aanpast, altijd 100% maar het werkt niet voor voor de hoogte. Deze blijft altijd heel klein, nooit 80%. Ook als ik deze op bijv. 200% zet blijft de hoogte hetzelfde.
Wat doe ik fout?
Heel erg bedankt!
(ps, de website is te zien op www.smcdash.tk , je moet eerst even een klas in vullen en of dat onder/bovenbouw is. Dan zie je het frame pas. Om te testen gebruik:
klas: h2a
vinkjes laten voor wat het is)
Ik heb een webpagina met een iframe. Ik wil dat het formaat hiervan vanzelf word aangepast aan het scherm. Dit is mijn code tot nu toe:
HTML:
<!--eerst 2 links, soort menu--!>
<p class="menu"><a class="menu" href=<?php
echo $linkrooster
?> target="iframe_a">Rooster</a> <a class="menu" href="http://www.sintermeerten.nl/roosteronline/dagrooster/leerlingen_vandaag.html" target=iframe_a>Vandaag</a></p>
<!--begin frame--!>
<iframe src=<?php echo $linkrooster?> name="iframe_a" height="80%" width="100%" frameborder="0" seamless></iframe>
Wat doe ik fout?
Heel erg bedankt!
(ps, de website is te zien op www.smcdash.tk , je moet eerst even een klas in vullen en of dat onder/bovenbouw is. Dan zie je het frame pas. Om te testen gebruik:
klas: h2a
vinkjes laten voor wat het is)