Ik heb het idee dat ik het onmogelijke wil.
Ik heb een bedrijfsplanning met 13 tabbladen; 1 voor de jaarplanning en 12 voor de maand
Alle maandplanning worden automatisch ingevuld aan de hand van de jaarplanning.
De maandplanningen zijn beveiligd.
Wat ik graag zou willen is het volgende:
Als er personeel aangenomen wordt wil ik een rij toevoegen in de jaarplanning. Kan deze rij ook automatisch toegevoegd worden in alle andere tabbladen?
Is dit mogelijk of moet ik dit handmatig doen?
Wie maakt mij blij?
Ik gebruik WinXP en Excel 2003
Ik heb een bedrijfsplanning met 13 tabbladen; 1 voor de jaarplanning en 12 voor de maand
Alle maandplanning worden automatisch ingevuld aan de hand van de jaarplanning.
De maandplanningen zijn beveiligd.
Wat ik graag zou willen is het volgende:
Als er personeel aangenomen wordt wil ik een rij toevoegen in de jaarplanning. Kan deze rij ook automatisch toegevoegd worden in alle andere tabbladen?
Is dit mogelijk of moet ik dit handmatig doen?
Wie maakt mij blij?
Ik gebruik WinXP en Excel 2003