• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatische kolommen

Status
Niet open voor verdere reacties.

28stieren

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2008
Berichten
3
Ik heb het idee dat ik het onmogelijke wil.
Ik heb een bedrijfsplanning met 13 tabbladen; 1 voor de jaarplanning en 12 voor de maand
Alle maandplanning worden automatisch ingevuld aan de hand van de jaarplanning.
De maandplanningen zijn beveiligd.
Wat ik graag zou willen is het volgende:
Als er personeel aangenomen wordt wil ik een rij toevoegen in de jaarplanning. Kan deze rij ook automatisch toegevoegd worden in alle andere tabbladen?

Is dit mogelijk of moet ik dit handmatig doen?
Wie maakt mij blij?

Ik gebruik WinXP en Excel 2003
 
Als de structuur van de maandbladen hetzelfde is, kan je het ineens doen.

Selecteer de 12 maandbladen onderaan in de tabs (via Ctrl en Shift toetsen), en voeg dan op het blad je voor ziet een rij tussen op de juiste plaats. Dan gebeurt dat ineens voor alle 12 geselecteerde bladen. Hef daarna wel die selectie op, of alles dat je doet op het blad komt in die andere 11 bladen ook te staan.

Wigi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan