Ik werk met een excel blad (excel 2003, engelse versie) en wil graag een Master blad maken.
Dit blad ga ik elke maand gebruiken.
Nu wil ik graag een dropdownbox maken aan het begin van het werkblad waarin ik de maand kan kiezen.
Vervolgens als ik de maand heb gekozen wil ik dat excel automatisch de dagen invult in de kolommen. Dus als ik Jan kies, 1 jan, 2jan, 3jan etc
Ik heb het even in een excel werkblad gezet om te laten zien wat ik bedoel.
2de vraag hierbij. Sinds ik het als master ga gebruiken wil ik graag kolommen beveiligen. Hoe kan ik dit precies doen? Via de help kom ik er niet helemaal uit.
Dit blad ga ik elke maand gebruiken.
Nu wil ik graag een dropdownbox maken aan het begin van het werkblad waarin ik de maand kan kiezen.
Vervolgens als ik de maand heb gekozen wil ik dat excel automatisch de dagen invult in de kolommen. Dus als ik Jan kies, 1 jan, 2jan, 3jan etc
Ik heb het even in een excel werkblad gezet om te laten zien wat ik bedoel.
2de vraag hierbij. Sinds ik het als master ga gebruiken wil ik graag kolommen beveiligen. Hoe kan ik dit precies doen? Via de help kom ik er niet helemaal uit.