Hallo allemaal,
Op het werk hebben wij een nieuw mailadres aangemaakt om hier bepaalde berichten op te ontvangen. Nu willen wij dat er een automatisch bericht verzonden wordt indien er een mail binnenkomt.
Het nieuwe mailadres is een extra account buiten die van jezelf. Bij het nieuwe account kunnen al mijn directe collega's. Wij werken wel met exchange server. Bij onze afdeling automatisering zeggen ze dat wij dit zelf in kunnen stellen dmv een regel instellen. Dit heb ik gedaan echter geldt deze regel alleen voor mijn eigen account. Hoe kan ik een regel instellen die geldt voor het nieuwe mailadres? Kan ik hier een selectie in maken?
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt.
Op het werk hebben wij een nieuw mailadres aangemaakt om hier bepaalde berichten op te ontvangen. Nu willen wij dat er een automatisch bericht verzonden wordt indien er een mail binnenkomt.
Het nieuwe mailadres is een extra account buiten die van jezelf. Bij het nieuwe account kunnen al mijn directe collega's. Wij werken wel met exchange server. Bij onze afdeling automatisering zeggen ze dat wij dit zelf in kunnen stellen dmv een regel instellen. Dit heb ik gedaan echter geldt deze regel alleen voor mijn eigen account. Hoe kan ik een regel instellen die geldt voor het nieuwe mailadres? Kan ik hier een selectie in maken?
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt.