automatische mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzmenz

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Berichten
231
In mijndocuments komen er steeds ongevraagde mappen bij, zoals ebooks My Video's enzo. Kan ik ergens instellen dat ie dat niet meer doet? Ook iTunes maakt er elke keer als ik hem opstart dáár een map aan, terwijl ik die lokatie elke keer weer verplaats naar een andere map (iTunes music).:confused:
 
:confused: Het zijn systeem mappen die naar veel programma's verwijzingen hebben.
Zoals bv. mijn muziek\Itunes en playlist zo verwijst moviemaker weer naar Mijn Videos.
Dus deze mappen zitten een beetje ingebakken in Windows en Software gemaakt voor Microsoft producten..

Je kan proberen via start - uitvoeren

regsvr32 /u mydocs.dll

ok

Nu kan je die mappen verwijderen en worden niet meer nieuw gemaakt..
Maar je hebt kans dat bepaalde software niet meer werken wil omdat het vind deze mappen nodig te hebben. Indien je dit probleem tegenkomt dan moet je terug naar start - uitvoeren

regsvr32 mydocs.dll

ok

Of die software niet gebruiken en andere zoeken..

Lijkt me minder ergerlijk om die mappen gewoon te accepteren en als verborgen in te stellen.. :confused:
 
ja, ik kan ze als veborgen instellen, maar het probleem is dat ik niet mijn muziek in die map wil hebben. Die zit op een extrene schijf en ik wil dus ook dat iTunes die map gebruikt om de boel bij te houden....
 
Probeer eens TweakUI en ga daar naar "My Computer" - "Special Folders"
en verander de locatie van de map "My Music" naar de nieuwe locatie..

Of dit ook op I tunes van toepassing gaat zijn zul je vanzelf wel merken, maar logisch gezien zou dat wel moeten want je hebt de default systeem locatie aangepast voor mijn muziek.. Een questie van uitproberen, in I tunes zelf is dit zo ver ik kan zien niet aan te passen..

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan