Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Beste,
ik heb een bestandje (prijslijst) dat een nummer heeft.
En ik zou graag hebben dat dat nummer telkens ik het bestand open optelt.
Kan dit ?
Indien ja, hoe ?
Ik ben een totale leek he, dus reactie navenant aub
Alvast bedankt !
Het lukt idd in het bestandje dat je aangepast hebt, maar nu weet ik dus nog niet hoe ik het nu in mijn bestandje moet aanpassen he![]()
Private Sub Workbook_Open()
Worksheets(1).Range("[B][COLOR="Red"]B3[/COLOR][/B]").Value = Worksheets(1).Range("[B][COLOR="red"]B3[/COLOR][/B]").Value + 1
End Sub
Als je het document hebt opgeslagen en later weer open klikt, is weer het nummer opgehoogd, kan dat voorkomen worden?
Precies wat ik bedoel, maar ik ben geen held in codes, dus ehhhhh.... ik durf het bijna niet te vragen.........![]()
Private Sub Workbook_Open()
vraag = MsgBox("Wil je het getal verhogen?", vbQuestion & vbYesNo, "Getal verhogen")
If vraag = vbYes Then
Worksheets(1).Range("B1").Value = Worksheets(1).Range("B1").Value + 1
End If
End Sub
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.