Automatische paginanummering stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mirandab

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2006
Als je in een Word document een voettekst met paginanummering hebt, is die dan na bijvoobeeld 30 pagina's ook uit te zetten? Er komen dan nog wel 3 pagina's achteraan.
Ik vraag dit omdat ik een dorpskrant maak, waarvan de laatste drie pagina's reclame zijn. Hier moet de nummering eigenlijk ophouden.

Nee, je kan wel later beginnen maar niet (in het originele document) eerder ophouden.

Ja, je kunt op de betreffende pagina's de voetnoot openen, en het paginnummer verwijderen.

Andere optie is, om die laatste pages in een nieuw document te zetten.

Laatst bewerkt:
Weet je dat zeker Paul? Volgens mij heb ik dat al eens geprobeerd en dan begint alles raar te hikken en te hijgen.:evil: Af en toe kan ik Word wel door het raam gooien!

Als je via voetnoot de pagina nummering verwijderd gaat de nummering op alle pagina's weg

Normaal lukt het wel als je bij de laatste pagina's gebruik maakt van een sectie einde ,volgende pagina. Dus na de laatste pagina waar er wel een nummer moet komt voeg je dat sectie einde in. Druk dan op de toets koppeling naar vorige uit. Verwijder dan het paginanummer. Nu zal er geen pagina komen maar wel doorgenummerd worden. Wil je terug een paginanummer zien moet je gewoon een paginanummer invoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan