Automatische reboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Syphera

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2004
Sinds lange tijd heb ik het probleem dat mijn pc spontaan reboot. Inmiddels heb ik al van alles aan mijn pc vervangen :
Nieuwe kast + voeding
Nieuw moederbord
Nieuwe processor
Nieuw geheugen
Nieuwe cpucooler

Maar nog steeds heb ik last van automatische reboots.
Als ik na een reboor in de eventviewer kijk, dan staat er o.a. deze foutmelding in:

De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x000000d1 (0xfa03e346, 0x00000007, 0x00000000, 0xfa03e346). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini072004-01.dmp.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

Wie kan mij vertellen wat deze foutmelding betekent?
Ik kom er namelijk niet meer uit.

ik heb ongeveer hetzelfde probleem bij mij zijn het andere foutmeldingen maar ik ga morgen kijke voor nieuwe ram inplaats van 1 schijfje van 512 ,2 van 256
mijn buur heeft zelfde processor en alles enkel ram niet dus tzal daar wel aan liggen ook moet je kijken of je moederbord wel de juiste kracht geeft aan je prossessor!!!;)

Heb je een muis van 'LOGITECH' Zo ja download de nieuwste driver hiervoor, en installeer ze.

Ik ga steeds meer denken dat mijn nieuwe geheugen niet goed is.

Programma's sluiten soms ook spontaan met een foutmelding dat verwijst naar een bereik in het geheugen dat daar niet geschreven of gelzen kon worden.

Kan het kloppen dat mijn foutmelding te maken heeft met corrupt geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan