Beste Excel champs,
Ik probeer in mijn Excel file automatische timestamps toe te voegen als er iets is gewijzigd in het notitieveld. Ter info, in mijn file met klantgegevens heb ik 2 velden; 1 voor notities en 1 voor volgende acties. Ik heb daarvoor een VBA code toegevoegd. Zodra de waarden wijzigen in 1 van de velden, wordt automatisch een timestamp ge-updatet. Tenminste, dat is de bedoeling.
Ik krijg nu wel een timestamp als ik iets wijzig, maar deze timestamps worden op (voor mij) onverklaarbare wijze continu overschreven, zonder dat iets in het veld aangepast wordt. Voorbeeld, als ik de sheet open dan zijn de timestamps voor alle klanten identiek.
Ik heb een voorbeeld van de code toegevoegd. I.v.m. klantgegevens kan ik de oorspronkelijke sheet niet delen. Mocht er nog meer info nodig zijn dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor eventuele suggesties/oplossingen!
Ik probeer in mijn Excel file automatische timestamps toe te voegen als er iets is gewijzigd in het notitieveld. Ter info, in mijn file met klantgegevens heb ik 2 velden; 1 voor notities en 1 voor volgende acties. Ik heb daarvoor een VBA code toegevoegd. Zodra de waarden wijzigen in 1 van de velden, wordt automatisch een timestamp ge-updatet. Tenminste, dat is de bedoeling.
Ik krijg nu wel een timestamp als ik iets wijzig, maar deze timestamps worden op (voor mij) onverklaarbare wijze continu overschreven, zonder dat iets in het veld aangepast wordt. Voorbeeld, als ik de sheet open dan zijn de timestamps voor alle klanten identiek.
Ik heb een voorbeeld van de code toegevoegd. I.v.m. klantgegevens kan ik de oorspronkelijke sheet niet delen. Mocht er nog meer info nodig zijn dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor eventuele suggesties/oplossingen!
Code:
Function Timestamp(Reference As Range)
If Reference.Value <> "" Then
Timestamp = Format(Now, "dd-mm-yy hh:mm")
Else
Timestamp = ""
End If
End Function