automatische update

• Onderwerp starter Onderwerp starter appy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

appy

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik werk met Windows 7 64 bits. Ik krijg steeds de melding dat ik automatisch updaten moet instellen. Dat doe ik braaf, maar steeds komt die opmerking terug. In het configuratiescherm staat dan inderdaad automatisch updaten uit.
Ik heb het al met MS Fix it geprobeerd, maar dat was ook geen oplossing.
Het is wel geen ramp, maar ik zou het graag opgelost hebben.
appy

:) Hoi hoi appy kijk even of je lukt op die manier dan .... :D

ScreenShot010.jpg ScreenShot011.jpg

Helaas, dit heb ik al een aantal keren gedaan. Zonder resultaat. Toch bedankt.

appy

:) En heb je zo ook aangegeven ?? met deze nu en vorige instellingen het is gewoon onmogelijk dat je melding nog kan krijgen :D

ScreenShot012.jpg

Ik ga het morgen allemaal invoeren zoals je hebt aangegeven. Ik schrijf dit nu op mijn iPad.
Ik hoop dat automatisch updaten dan blijft staan.
Nogmaals bedankt.

appy

:D Geloof je me a.u.b. als je precies zoals op plaatjes aangeeft dat 100.1% zeker lukken moet :thumb:

P.S. OOK ALS je die alle meldingen zo ingesteld hebt hoef je niets zorgen zich over maken dat zijn alleen maar meldingen ( :D ! ! ) je zal nu verder sowieso automatische updates behouden en zal je ze wel krijgen en zodra je nieuwste updates binnen hebt ook melding zal je krijgen die moet je hebben en die mag je nooit uitschakelen ! ..
maarrr het is zo updates worden ze niet geïnstalleerd omdat je eerst toestemming zal moeten geven voor ( met een muis-klik is dat ! ) ..
En dat is aller mooiste in, automatisch update wel kunnen krijgen maar worden ze niet geïnstalleerd, op die manier elke update je kan controleren waarvoor bestemd zijn ze en ook ev. je kan ongewenste update net op tijd
negeren /stoppen / en afwijzen enz...

Laatst bewerkt:
Ik ga het morgen direct in orde maken.
Bedankt en vriendelijke groeten van

appy

Nogmaals mijn dank. Het werkt zoals je hebt aangegeven. Het was even zoeken naar waar de vinkjes moesten komen, want mijn schermen zagen er iets anders uit dan je afbeeldingen. En vandaag kreeg ik inderdaad de melding dat er een update klaar stond.

Groeten van

appy

o5n9qw.gif
:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan