automatische updates installeren zich niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.Elissen

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Berichten
312
Hallo,

Na allerlei pogingen om mijn p.c. te beveiligen: dual boot en back up etc. ben ik alleen maar meer in de problemen gekomen:

Op een of andere manier zijn er tijdens mijn acties allerlei virussen op de p.c beland. Die heb ik met spy doctor, hitman pro, Avg en noem maar op geprobeerd te verwijderen ??!.
Iexporer doet het niet meer. Melding: kan het bestand (nul) niet vinden. Ie loopt vast.
Bij opstarten: adresbalk: http://xtoff

De automatische updates (o.a. beveiligingsupdate voor Windows XP kb873339) beginnen vanzelfsprekend zelf. Na een tijdje zijn ze gereed voor installatie. Ik krijg echter de melding dat ze niet kunnen worden geïnstalleerd. Daarna begint gelijk weer het downloaden van de 73 updates: enz. enz. De p.c. is dus constant bezig.

gr.
John.
 
reactie

Hallo,
Ik heb het programma geïnstalleerd en gedraaid; ik krijg de melding: zie bijlage
 

Bijlagen

  • ScreenHunter_01 Jul. 10 23.10.gif
    ScreenHunter_01 Jul. 10 23.10.gif
    13,9 KB · Weergaven: 30
Hallo !

Hoe lang ben je nu al bezig die PC normaal te laten werken ??

Zo te zien ontbreken er weer allerlei bestanden, maar ik ben er niet zeker van of je dat met een start - uitvoeren - sfc /scannow kunt oplossen.

Met hitmanpro bestaat dat risico altijd, vandaar dat ik persoonlijk het programma afraad.

Maar goed: probeer dat scannow commando, en zorg eerst via een goede online-virusscan dat je echt vrij bent van alle ellende.

Misschien tijd om daadwerkelijk hulp te vragen aan een vakman ?

Greetz,

Harry.
 
Oké

Ja ik ben er al lang mee bezig!!

Probeer de raad van jullie op te volgen; meer kon ik niet, lijkt mij!

gr.

John
Noem eens een goede online virusscan. Ik heb al verschillende geprobeerd!
 
Ik probeer housecall te starten, maar het blijft constant bezig met : opening, maar start niet echt.
 
de xtoff melding in je explorer is een IE7 functie, namelijk dat alle extensies uit gezet zijn. hierdoor zal o.a. housecall niet meer draaien.

1 Heb jij IE7?
2 als je gewoon een verkenner opend en dan in de adresbalk naar een webpagina gaat lukt dat wel?
Installeer dan ie7 even opnieuw. daarna de updates weer proberen via de nieuwe IE7
 
Ie 7

Ik heb IE 7 inderdaad opnieuw geïnstalleerd en die doet het nu,maar housecall doet het niet.

gr.

John
 
Opgelost

Hallo,

Een kennis heeft mij geholpen met de problemen en alles is nu opgelost. Ik heb nu ook een dual boot en als de noodzakelijkste zaken geïnstalleerd zijn, maken we een image.
Dat ik na de installatie van een 2e Windows versie niet kon kiezen in het opstartscherm was een Bios probleem:
Ik heb een draadloos toetsenbord en in de Bios stond die mogelijkheid als disabled.
Dus als ik in het opstartscherm kwam deed het toetsenbord het nog niet, omdat ik nog niet in Windows zat.
Wat de rest betreft:
Hij vond het verstandiger om Windows opnieuw te installeren en dat is ook gebeurd.
Gelukkig doet alles het nu weer!
Bedankt voor jullie reacties!

vriendelijke groet,

John.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan