Automatische Updates Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlovesT

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2008
Berichten
49
Hallo,
Ik heb bij beveiligingscentrum de optie automatische updates uitgeschakeld. Als ik deze functie inschakel krijg ik een popup met de volgende informatie:

Beveiligingscentrum kan de instellingen van automatische updates niet wijzigen. Probeer deze instellingen zelf te wijzigen via het onderdeel systeem van het configuratiescherm. Selecteer op het tabblad automatishe updates de optie automatisch (aanbevolen) en klik vervolgens op oke.

Dit heb ik gedaan, maar zonder resultaat. Verder geeft microsoft nog wat opties maar ook zonder resultaat.
Virusscan gedaan, niks gevonden.

Kan iemand mij helpen zodat ik wel automatische updates kan inschakelen?

Bvd,
Kimberly
 
Laatst bewerkt:
Download, pak uit en draai Dial-a-fix

Klik eerst op Policies om te kijken of toevallig beperkingen op je systeem zijn geland. Indien ja, dan die m.b.v. Remove verwijderen.

Daarna kijken of de opties Fix Windows Installer en Fix Windows Update samen je probleem oplossen (selecteren en Go drukken).

Werkt het dan nog niet, klik dan op het 'hamertje', en kies voor Reinstall Bits en daarna voor Reinstall Automatic Updates Service (per stuk selecteren en Go drukken).

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
En wat als mijn laptop die site niet op kan starten?
bij heel veel sites weigert die namelijk niet, zelfs zoekenmet google lukt niet meer..
*-)
 
Download het dan bij iemand anders (zet het op memory-stick of iets dergelijks), en breng het dan over naar jouw pc.

Tijs.
 
heey heb het uiteindelijk opgelost met malwarebyte's Anti-Malware
Bedankt voor de hulp, en alle moeite!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan