Automatische Update's

Status
Niet open voor verdere reacties.

royduin

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2006
Berichten
583
Hey,

ik heb een update van windows die ik niet wil..
elke keer als windows start zegt hij weer er is een update!
Kan ik ergens iets doen zodat die update nooit meer komt of erom gevraagd word?

Roy
 
als je nooit meer wil updaten : start rechtermuislik op deze pc dan
eigenshappen dan automatische updates en dan schakel je die uit of een andere optie
 
Ik wil het niet uitschakelen, ik wil alleen dat hij die update niet uitvoerd

Roy
 
Hallo

Kies in het scherm van update voor geavanceerd, deselecteer de update die je niet wilt uitvoeren. Klik dan op update, en een venster verschijnt waarin gevraagd wordt of je die update in het gevolg ook niet meer wilt installeren.

Groetjes Erik Rothuis
 
Als ik dat doe, dan krijg ik elke keer als windows start zo'n ding, de update's zijn gereed voor installatie of zo. Ik wil hem gewoon nooit hebben, ook niet gedownload

Hallo

Kies in het scherm van update voor geavanceerd, deselecteer de update die je niet wilt uitvoeren. Klik dan op update, en een venster verschijnt waarin gevraagd wordt of je die update in het gevolg ook niet meer wilt installeren.

Groetjes Erik Rothuis

Welk venster bedoel je precies?

Roy
 
Configuratiescherm, systeem, automatische updates, daar kun je hem gewoon uitschakelen, maar wel handmatig kun je dan via ie, extra, windows update, updaten.
 
Alles mag gewoon aan blijven staan! Alleen 1 update moet ik niet!

Roy
 
Nou, die kun je zelf uitkiezen op mijn manier.

Op die manier zet ik het uit of op vragen!, dat moet niet.
Ik wil gewoon 1 update niet hebben, ik wil die gewoon weg, alsof ver geen update's zijn. dus als windows start ook geen melding in me system tray van de update's zijn gereed om te installeren of downloaden.

Roy
 
Je moet de optie selecteren dat hij moet vragen of hij moet updaten. ALs je die optie gebruikt gaat hij wel kijken of er updates zijn. ALs er updates zijn komt hij met een lijst met updates. Hier kan je aanvinken welke updates hij wel of niet moet installeren.
 
:confused: Ikke nie snappe.

Configuratiescherm, systeem, automatische updates, daar kun je hem gewoon uitschakelen, maar wel handmatig kun je dan via ie, extra, windows update, updaten.

Heb je het zo gedaan? ik heb hem ook uitstaan, en op deze manier ingesteld, je kunt ook die service uitschakelen in services onder systeembeheer.
 
bij die bewuste update staat links onderin een vakje met:

deze update niet meer weergeven.

zet daar een vinkje en als het goed is ben je er vanaf.
(de update wel ff aanklikken)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan