automatische verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkha

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
help help

wanneer ik outlook xp opstart maakt hij niet gelijk een verbinding maar krijg ik de mededeling fout 623 kan geen telefoonlijstvermelding vinden.
Wanneer ik wel een internetverbinding heb krijg ik deze melding bij het opstarten van outlookxp niet, echter oulook haalt niet automatisch de post, ik moet op zenden en ontvangen klikken om mijn post binnen te halen, als ik dit niet doe krijg ik een melding fout bij ontvangen en verzenden.

wie kan mij helpen om van dit vervelende probleem.

Ik heb bij opties volgens mij alles goed aangeklikt

Bij Internet Explorer\Extra\Internet Opties\tabje Programma’s. Bij E-mail moet Microsoft Outlook staan (bevestig deze).
Outlook automatisch post halen: In Outlook, tabje Extra\ Opties. Vervolgens tabje E-mailbezorging. Zet een vinkje bij: Elke…. Minuten controleren op… Vul aantal minuten in.

grtz
falco

Heb alles gedaan wat je zei maar er is niets veranderd, krijg nog steeds de zelfde meldingen

Via Google: 623 Network and Dial-up Connections heeft het 'phonebook' gevonden, maar kon de gespecificeerde connectie niet vinden. Deze error wordt veroorzaakt doordat andere applicaties Network and Dial-up Connections gebruiken zodat het 'phonebook' niet weet welke connectie hij moet gebruiken.

Misschien moet je ff opnieuw opstarten als je de tips van Falconetti hebt opgevolgd.

Virus-spyware-vrij??

(hou deze link -> Helpmij tegen spyware offensief in het achterhoofd.)

Laatst bewerkt:
Gezina heeft gelijk: klik op het link en check je PC op spyware en Hijackers.
Hoe is je PC op dit moment beveiligd ?? Antivirus programma ? Firewall ?? of anders ??

Ik heb norton 2003 geinstalleerd met automatische update, deze update werkte ook alleen als ik hier voor opdracht geef.
verder heb ik geen firewall

ik heb alles gedaan wat jullie mij hebben geadviseerd, mijn HijackThis logs opgestuurd, nu maar afwachten, in ieder geval bedankt voor de moeite.

dirk

alle spyware verwijderd maar mijn probleempje is er nog steeds?????

Heb je alles van het begin van het topic dubbel gecheckt?

Staan bij jouw accountinstellingen alle instellingen nog goed. En dan met name de toewijzing van jou verbinding bij extra instellingen?

See yah!

bedankt, ik ben nu zover dat wanneer ik een verbing heb hij automatisch nieuwe berichten ophaalt, wanneer ik geen verbinding heb en outlook opstart maakt hij nog steeds niet een automatische verbinding.

Hoi,

Staat bij jouw toevallig in het menu bestand de optie offline werken aan?

See Yah! :thumb:
P.s, als jij Internet Explorer start, gaat ie dan wel gelijk verbinding maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan