Automatische volumeregeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

huiskesmartijn

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2008
Hee,

Ik heb zojuist beats by dre studio gekocht maar zit met een probleem. als ik mijn speakers gebruik zit daar een versterker tussen en heb het geluid van mijn pc standaard op 100. maar als ik mijn koptelefoon inplug is dat veel te hard! ik was benieuwd of er een optie is om dit vanzelf te regelen.

ja, geluid (zoeken bij taakbalk) > zorgen dat koptelefoon ingelugd is > dubbelklik op koptelefoon > niveaus

Volgens mij lukt het dan. zo niet reageer

ja, geluid (zoeken bij taakbalk) > zorgen dat koptelefoon ingelugd is > dubbelklik op koptelefoon > niveaus

Volgens mij lukt het dan. zo niet reageer

heb ik geprobeerd maar zodra ik het volume van mijn speakers weer omhoog zet gaat de koptelefoon automatisch mee.

heb je je koptelefoon op de speaker set aangesloten of op je pc zelf?want als je hem op de speaker set aansluit werkt de versterker ook door op je koptelefoon,sluit je hem aan op je pc ingang dan werkt hij volgens het geluid van je pc en dus niet met de versterker.

suc 6

heb je je koptelefoon op de speaker set aangesloten of op je pc zelf?want als je hem op de speaker set aansluit werkt de versterker ook door op je koptelefoon,sluit je hem aan op je pc ingang dan werkt hij volgens het geluid van je pc en dus niet met de versterker.

suc 6

Ik heb hem op mijn pc aangesloten maar nog steeds heb ik heel hard geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan