Automatische website "aanklicker" ter bevordering zoekresultaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pewie37

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Er zouden programma's bestaan die een website constant aanklikken om zo de zoekresultaten van "echte" bezoekers te verhogen. Je zou dit stukje software dan slechts 1 maal per maand 24 uur moeten laten draaien.

Ik weet dat dit door een webdesigner word geregeld die weer bevriend is met een ondernemer die ik ken maar ik krijg daar niets over losgepeuterd. :(

- Inderdaad staat de betreffende website bovenaan.
- Geen kosten aan google ads enzo.

Wie weet hier iets van ? :thumb:

Ten eerste lijkt me dit onzin, voor zover ik weet maakt het google niet uit hoe vaak een site aangeklikt wordt (da's buiten hun eigen zoekmachine ook wat moeilijk te meten), het gaat er, onder andere, om hoe vaak er naar je site gelinkt wordt door andere sites.
Ten tweede, zelfs als het zou werken heb je een probleem als google er achter komt, dan sta je geheid in één keer onderaan de lijst met zoekresultaten, als je geluk hebt.
Als je je site hoog in google wilt hebben moet je gewoon een goede site bouwen en die promoten.

Laatst bewerkt:
Maar diezelfde programma's zijn veelal illegaal en als Google de 'vervalsing' van kliks doorheeft flikkert die je uit de Google index.
Dan heeft jouw website een groot probleem want je komt dan heel moeilijk terug.
Vergelijk het dan met criminelen die niet de VS in mogen en bij aankomst terug zijn gestuurd: het is voor hen ook (bijna) onmogelijk om er weer naar toe te gaan.

Jij bent dan geen crimineel maar Google bekijkt niet de persoon maar alleen jouw website: die wordt dan als 'FALSE' bestempelt omdat het automatische kliks krijgt, die niet echt zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan