• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatiseren vert.zoeken alle regels van tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tjah... heb het ook zo gekregen. Ik zou persoonlijk met een access database werken en dan een query uitvoeren, maar ja.... ik moet ook werken met de dingen die ik krijg :(

Je kan beter de twee vragen beantwoorden:d

In beide tabjes heb je weliswaar met een verschillend bereik 6 semesters staan. Alleen heb je in de tab 'OP' vanaf semester 3 tussenkopjes in de 'tabellen' staan. Met de twee ingevulde regels geef je voor mij te weinig informatie om er ook maar iets van te maken.

Begint de codering onder OPO altijd met code? Of is is hier een ander logica in te vinden?

'k heb een twintigtal regeltjes met de juiste info gevuld. De tussenkopjes zijn inderdaad specifiek voor sommige opleidingen.
Hopelijk kan je hiermee verder. Anders vrees ik dat ik toch een ander systeem ga moeten gebruiken

Bekijk bijlage TestmijVB3.xlsb

Dat vrees ik ook. Aangezien je nog niet de helft van de vragen hebt beantwoord en de voorbeelden steeds weer anders zijn pas ik totdat je met een helder iets kan komen.

Geen probleem, alvast bedankt voor alle hulp....
Dit mag dan op slot :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan