• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatish aanmaken van tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorisg

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2005
Is het mogelijk om automatish tabbalden aan te maken?

Voorbeeld:
Ik heb drie tabbalden. Blad één met algemene info, blad twee met nacalculatie en blad drie met samenvatting.
Stel ik voer in blad één een gatal in. Is het mogerlijk om evenveel kopieen te maken van blad twee. En is het dan vervolgens mogelijk om in bald drie al deze kopieen samen te vatten?

Snap je?

Groet Joris

Joi Joris,

Het eerste kan via een macro/event, maar het laatste zul je moeten verduidelijken. Wat bedoel je met een samenvatting van de toegevoegde werkbladen?

Groeten,

RIchard

De bedoeling is om een begrotingsprogramma te maken waarbij je een aantal afleveringen van een programma kan opgeven in het algemen blad. Dit aantal afleveringen heb ik dabn nodig aan tabbladen om per aflevering te kunnen nacalculeren. Vervolgens wil ik op een apart blad de totalen van de afleveringen zien in een tabblad samenvatting. Dus een optelsom van de afleveringsbladen.

Groet Joris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan