Automatish msn stoppen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnny Boy

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2001
als ik in xp-pro, Msn messenger aanklikt ben ik direct aangemeld, zonder paswoord.
wil er iemand anders aanlogen, moeten ze mij eerst afmelden, dan "ander account" met paswoord
Is het mogelijk dat bij starten Msn messenger, niemand automatish aangemeld word ?

Ik had in .NET passport mijn gegevens ingevuld tijdens het instaleren van msn 6

En ineens meld ie zich automatish aan wie kan mij hier vanaf helpen

Had Msn 6 al verwijderd en hielp ok niet

Groeten Johnny Boy

Geplaatst door Johnny Boy
als ik in xp-pro, Msn messenger aanklikt ben ik direct aangemeld, zonder paswoord.
wil er iemand anders aanlogen, moeten ze mij eerst afmelden, dan "ander account" met paswoord
Is het mogelijk dat bij starten Msn messenger, niemand automatish aangemeld word ?

Ik had in .NET passport mijn gegevens ingevuld tijdens het instaleren van msn 6

En ineens meld ie zich automatish aan wie kan mij hier vanaf helpen

Had Msn 6 al verwijderd en hielp ok niet

Groeten Johnny Boy

In menu in MSN: Extra/opties/algemeen.
Hier kan je dat soort zaken aan/uitvinken.

msn

Als ik msn messenger start zie je een pion waar je je kunt aanmelden
Klik je daar op krijg je normaal een scherm E-mailadres
wachtwoord dit wil ik zo weer krijgen.
nu klik ik dus op aanmelden en ik zit er ineens op en dit wil ik niet.
Groeten Johnny Boy

Mhh dit bedoel ik dus: Je .NET Passport-informatie van je computer verwijderen
Wanneer je op het selectievakje Automatisch aanmelden klikt om je bij MSN Messenger aan te melden, worden je Passport-naam en -wachtwoord op je computer opgeslagen. Daardoor kan Messenger je automatisch aanmelden. Je kunt deze informatie verwijderen om te voorkomen dat je automatisch wordt aangemeld.
--------------------------------------------------------------------------------

Klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm en vervolgens op Gebruikersaccounts.
Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Wachtwoorden beheren.
Klik in Opgeslagen gebruikersnamen en wachtwoorden op Passport.Net\* en klik vervolgens op Verwijderen.
Dit betekent niet dat je Passport wordt verwijderd, maar het voorkomt wel dat je automatisch wordt aangemeld, zelfs als je het selectievakje Automatisch aanmelden toestaan bij verbinding met het Internet inschakelt op het tabblad Algemeen van het dialoogvenster Opties in Messenger.

Klik op Sluiten en klik vervolgens op OK.

swseetalice

Geavanceerd en klik vervolgens op Wachtwoorden beheren.
Dit heb ik niet als ik Gebruikersaccounts open

Klik eerst op de gebruiker die je gebruikt (meestal het account waarin je nu bent ingelogd). Daarna zie je linksboven die opties.

Groetjes,
Bennie

msn

Gevonden maar nu zegt die kan NET passport niet verwijderen wordt beheerd door msn

Groeten Johnny Boy

Je kunt ook zorgen dat msn niet automatisch aangemeld wordt.

Type bij start, uitvoeren gpedit.msc in. Ga dan naar gebruikersconfiguratie, beheerssjablonen, windows onderdelen, windows messenger, en dan "windows messenger in eerste instantie niet automatisch starten" Daar moet je rechts op klikken, en dan bij eigenschappen op ingeschakeled zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan